sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

KT: Only a dream? +muuta.

Heeip. En voi uskoa että teitä on +10. o.o
Huhhuh. :D Olen btw todella ylpeä itsestäni.
Jaksoin mennä ulos metsään kuvaamaan KT:n teille. c:
Mulla on ollu tuo suunnitelmissa n. kuukauden. :D
Nyt.. (yritä nauttia) nauti. 8)

KT: Only a dream?
 Olin metsässä.. Tuuli heilutti puita hiljalleen..

 Metsässä ei ollut ketään.. Ei yksikäs ketään..
 
 Paitsi tuolla.. Kuka tuo tyttö on..? 
Hän on kaunis.. Mutta aivan yksin. 

 Hän katosi..  Miten se on mahdollista?
Miten joku voi kadota noin vain..

 Nyt hän on tuolla.. Onko hänellä siivet..?
Se ei ole mahdollista..

 Nyt hän on tuolla.. Kuka tuo on.?

 Se.. Se olen minä..


Nohh.. >.< Mitä piditte..? Vähän tylsä. :D Tällänen hieman 
sekavakin.. Tuo oli ns. ''uni''. :D Vai oliko? B)
No se saattaapi selvitä tässä matkan varrella. c:
Nyt kun sain tuon kt:n valmiiksi niin..
Tittididii.. Ollaan ehkä pian tilaamassa minulle uutta nukkea. o3o
Nimi olisi Daria. Luonne & kaikki muut on ihan
kesken. .__. Ulkonäkökin ja kaikki.. :/
Mutta nukke olisi kait Tomoe Mami tai Alice Du Jardin.
 Nimi saattaa vielä muuttua, riippuu siitä, miten se
sitten sopii tuolle nukelle. Kumman nyt sitten
valitsenkaan. c;
Jäin vielä hetkeksi sinne metsään ihan vain kuvia ottelemaan,
nyt pääsette katsomaan niitä.








Siinä ne sitten oli. c: Kiitos vielä kaikille kommentoijille & lukijoille. c:

~Johanna & Reika~

5 kommenttia:

  1. Awww, niin söötti. Tää oli kiva. nwn Ja laatu on just mahtava, noi vaatteet! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jälleen Shmi. :3 Oon ite väsänny ton mekon ja kiinnittäny noi siivet siihen. +Siipiin olen liimaillut noita sulkia. c:♥

      Poista
  2. Kt oli ihan hyvin keksitty,jatkoa odottelen♥c:
    Reika on muutenkin suloinen,mutta enkelinä unelma♥/Vaatteet&siivet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. c:
      Heh. :3 Kiva, että pidit.
      Sovitaan joskus se aika, millon mennään sinne Manga Cafeen & ilmottelethan mitä sun vanhemmat sanoo siitä desusta. :D Itekkään en kyl oo viel varma pääsenkö, silti. :3

      Poista
  3. Hyvä KT, jatkoa pian :3


    sofianukkeilee.blogspot.fi

    VastaaPoista